Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 3 maja 2012

Suprajs.

Tak więc mam do was taką małą prośbę lub może propozycję. Mam wiele pomysłów dotyczących tego opowiadania, lecz sądzę, że i wy macie jakieś domysły bądź też sugestie. :)
Podobnie jak bohaterzy codziennie zmagacie się ze szkolną rzeczywistością i jeśli tylko zdarzyły wam się jakieś śmieszne lub ciekawe sytuacje albo też macie na takowe pomysł, śmiało piszcie do mnie:

e-mail:   mika246824@gmail.com
gadu: 3715329
twitter: @itsHoranHeroin

Z chęcią je przejrzę i z dużym prawdopodobieństwem pojawią się one w następnych rozdziałach, oczywiście wyraźnie zaznaczę, kto jest ich autorem. :)

Z góry dziękuje i zapraszam do pisania!

xoxo
Mika



1 komentarz:

  1. Dzisiaj podwójna informacja :) Po pierwsze, na www.cry-to-me.blog.onet.pl pojawił się nowy rozdział. Natomiast po drugie, z wielką radością oznajmiam, że udało mi się stworzyć coś nowego. Dlatego, serdecznie zapraszam na prolog, który pojawił się na: www.dearfriend.blog.onet.pl
    Będzie mi niezmiernie miło jeśli zajrzysz :)

    Pozdrawiam,
    Charlie

    PS. Jak wieczorkiem przysiądę w spokoju do komputera coś Ci podeślę. Musze jedynie pozbierać myśli :)

    OdpowiedzUsuń